Percepció menedzsment

Hogyan tudod befolyásolni azt, hogy mit gondoljanak a beosztottjaid rólad, a vállalatról és a munkájukról?

Professzionális tréning vezetőknek,

akik szeretnék tartósan megváltoztatni beosztottjaik teljesítményét és lojalitását
Percepcio menedzsment
Az elmúlt hat évben végzett percepció-kutatásunk során összegyűjtött adatok és tudás birtokában, szigorúan a tényekre épülő gyakorlat centrikus vezetői tréninget tartunk, SPECIÁLIS tematikával.
Szakmai alapok: a dolgozók teljesítményét alapvetően a közvetlen vezető vezetési kultúrája határozza meg. A vezető a kommunikációja révén hat a beosztottakra, ez a hatás pedig kialakítja a beosztottakban azok hozzáállását, attitűdjét. Ez az attitűd (viszonyulás) a vállalathoz, munkához, vezetőhöz és a csapathoz különbözőképpen jelenik meg. Amit biztosan állíthatunk:
Flat tires
ROSSZ VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓ - ROSSZ DOLGOZÓI PERCEPCIÓ (észlelés) - ROSSZ BEOSZTOTTI ATTITŰD

A rossz attitűd olyan, mint a lapos autógumi. Nem jutsz vele sehova. A végén még a felnit is tönkre teszed. A beosztottjaid ATTITŰDJE tőled függ! Mint ahogyan az is, hogy meddig hagyod a rossz attitűd okozta gyenge teljesítményt megmagyarázni! Változtasd meg az embereid hozzáállását, motivációját, ezzel együtt növeld a lojalitásukat! Egyszerűbb, mint gondolnád!

A tréning során a vezetők:
- megismerik a különböző vezetési szokások által kialakuló jó és rossz attitűdöket, viszonyulási formákat
- gyakorolják a vezetői kommunikáció fontosabb, a dolgozói hozzáállásra (attitűdre) ható elemeit
- azonnali visszajelzést kapnak a saját vezetői kommunikációjukról
Az attitűd felméréseink során beérkezett több, mint 10.000 kitöltés alapján megállapítottuk, hogy a legkritikusabb vezetési területeken érzékelhető inadekvát (nem megfelelő) vezetési módszerek a beosztottakban NAGYFOKÚ MOTIVÁCIÓ- és LOJALITÁSVESZTÉST okoznak.
A háromnapos tréningen az alábbi vezetési területek rutinjait gyakoroljuk a résztvevőkkel, melyek alapjaiban határozzák meg a dolgozói teljesítményt és a lojalitást.
1. nap Jövőkép Mit, milyen gyakran és hogyan kommunikálj a vállalat jövőjével kapcsolatban? Mennyiben motiválja a dolgozót a jövőkép? Miért fontos ez neki? Mit veszíthetsz te, mint vezető?
Protekcionizmus Hogyan hat a nyilvánvaló kivételezettség a dolgozókra? Hogyan kerüld el a kivételezettség látszatát? Mire figyelnek a többiek, mire figyelj te?
Bizalmi légkör, konfliktusok Hogyan növeld csapaton belül az egymás iránti bizalmat? Mely eszközök a leghatékonyabbak? Hogyan fordítsd előnyödre a kialakult konfliktusokat?
Cinizmus Mikor és miért jelenik meg a csapaton belül a cinizmus? Mik a jelei, milyen veszélyeket hordoz és mit kezdj vele? Hogyan olthatod ki?
2. nap Munka hasznosság érzete Mit érsz el azzal, ha a beosztottad fontosnak érzi a munkáját? Milyen kommunikációs eszközt használj ahhoz, hogy hiteles legyél? Hogyan használd ehhez a csapat többi tagját?
Motiválási technikák Hogyan motiválj személyre szabottan? Milyen információkat gyűjts be ahhoz, hogy utána a rá leginkább ható érveket tudd használni a teljesítménye növeléséhez?
Elismerés, dicséret Hogyan fejezz ki elismerést, dicséretet úgy, hogy hiteles legyél és legyen valóságalapja is? Milyen kritériumokat vehetsz figyelembe ahhoz, hogy rendszeres dicsérettel motiválni tudd a beosztottad?
Vezetői visszajelzés Hogyan épül fel egy támogató, ösztönző jellegű visszajelzés? Mit mondj és mit ne? Mit ossz meg mindenkivel és mit csak az érintettel? Hogyan dönts a visszajelzések adásának gyakoriságáról?
3. nap Hibakultúra Melyik a legcélravezetőbb protokoll hibázás esetén? Mit kell tenned az érintett dolgozóval történt megbeszélés után? Hogyan tedd erénnyé a hibákból való tanulást?
Kritika Hogyan fogalmazd meg a kritikát úgy, hogy építő, motiváló hatása legyen? Milyen kommunikációs struktúrát használj akkor, amikor rossz vagy elmaradó teljesítményt kell visszajelezned?
Bevonás Milyen vállalati folyamatokba tudod bevonni a beosztottjaidat? Mit érsz el vele? Mivel jár a bevonás elmaradása? Hogyan építheted a saját vezetői márkádat a bevonás eszközével?
Vezetői EQ Hogyan tudod láthatóvá tenni az érzelmi intelligenciádat? Miért fontos, hogy a beosztottak észleljék az irányukba jelentkező érzékenységed? Mi történik, ha mindezt nem látják? 

A tréningnapok közötti idő alkalmas arra, hogy a vezetési helyzetgyakorlatok során megszerzett tudást a résztvevők beültessék a napi gyakorlatba. Mivel a képzés erős, a 12 kritikus terület egy etapban történő tárgyalása és gyakorlása nem lenne hatékony. Ugyanakkor a tréningek közötti időszakban a résztvevők vezetői teljesítményét a tréningen már tárgyalt és gyakorolt területeken igény szerint monitorozzuk. Ez által visszajelzést kapnak a gyakorlatba történő beültetés hatékonyságáról.
A tréning
Típusa Tantermi 
Módszertana 40% elmélet (workshop, action learning) 60% gyakorlat (vezetési helyzetgyakorlatok)
Időtartama 3 nap 10.00-18.00
Helyszín Budapest egyeztetés alatt
Csoportlétszám 8 fő +/- 2 fő
Időpontok  I. csütörtöki napokon 2019. január 10. - 2019. január 24. -2019. február 7.
Időpontok II. szerdai napokon 2019. január 16. - 2019. január 30. -2019. február 13.
Részvételi díj nettó 285.000 Ft/fő (3x nettó 95.000 Ft/fő) *
Jeletkezési határidő I. Vezetői tréning I. 2018. december 14. péntek ***BETELT
Jeletkezési határidő II. Vezetői tréning I. 2018. december 21. péntek * Zárt csoportként betelt
Jelentkezés Békési Gábor gabor.bekesi@cvisurvey.com vagy a "Képzések" oldalon
* Az érvényes jelentkezéshez a tréning díjának 33%-át kérjük számla ellenében átutalni!
* A teljes díj megfizetése esetén a képzésből 15% engedményt adunk.

*A részvételi díj tartalmazza a tréningen résztvevő vezetők csapatainál történő attitűd felmérést a tréning előtt.

A vezetők a tréningen megszerzett tudás birtokában olyan vezetői kommunikációt tudnak kialakítani, melynek eredményeképpen a beosztottak percepciói és javuló attitűdjei érzékelhető teljesítménynövekedést mutatnak majd. 
Fentiek folyományaként kialakul egy professzionális vezetési kultúra.

Perception Culture
Békési Gábor
HR Partner – kutatás, fejlesztés
Vezetési tanácsadó, egyetemi óraadó (BGE)
Vállalkozásgazdasági szakértő (MBA); HR
Mobil:    +36 20 776 2933
E-mail:    gabor.bekesi@cvisurvey.com
Web:       www.cvisurvey.com
---------------------------------------------------------------------------------------
CVI Corporate Vitality Index - attitűd felmérés (szervezeti diagnosztika)
CVI 360 Plus - 360 fokos vezetői visszajelzés (vezetői kompetenciavizsgálat)
CVI EB - munkaadói márka mérése
CVI LB - vezetői márka mérése